بارگذاری

گشایش نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در پاکدشت

گشایش نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی در پاکدشت

نمایشگاه مبلمان در 120 غرفه شامل صنایع چوبی، مبلمان راحتی و استیل، صنایع لوستر و روشنایی و در زمینی به مساحت یک هزار و 900 متر مربع از صبح روز دوشنبه به مدت 10 روز با حضور مسئولان شهرستان، در کانون شهدای فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شده است.

محمدرضا الله‌یاری مدیر نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به شعار حمایت از تولیدکننده داخلی در این دوره از نمایشگاه صنعت مبلمان پاکدشت اظهار داشت: صنعت مبلمان از مهّم‌ترین شاخه‌های صنایع کوچک و متوسط دنیا با قدرت اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و سرعت بازدهی اقتصادی خیلی بالاست.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به حمایت‌های گسترده‌ای که از قدرت و مهارت‌های تولید صنعت مبلمان ایران شده، تولیدکنندگان بومی جای خود را در بازارهای داخلی پیدا کرده و رقبای خارجی به تدریج در حال حذف شدن از بازار هستند.

مدیر نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی شهرستان پاکدشت گفت: امروز ما شاهد هستیم که تولیدکنندگان در نمایشگاه مبلمان با به روزترین مدل‌ها به منظور ایجاد رقابت سالم و ایجاد اشتغالزایی، با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی حضور پیدا می‌کنند و این موضوع گامی مهّم در تحقق منویات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی است.

الله‌یاری با بیان تنوع مبلمان راحتی و مبلمان استیل موجود در نمایشگاه پاکدشت اظهار داشت: در این نمایشگاه 30% از غرفه‌ها به تولیدکنندگان شهرستان و 70% به تولیدکنندگان تهران با تنوع 60 مدل مبلمان راحتی و 15 مدل مبلمان استیل اختصاص یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم، و در این طرح دو مقوله مهّم را مدنظر داشته‌ باشیم که یکی کیفیت خوب مبلمان و دیگری افزایش قدرت خرید مشتری است که با تخفیفات مناسب ‌تلاش داریم  این دو مقوله را در کنار هم به مشتریان عرضه کنیم.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه علاوه بر مبلمان و صنایع چوبی، سوغات، صنایع‌دستی و خوراکی‌های استان هایی چون تهران، کرمان، گیلان نیز به صورت مستقیم و بهداشتی عرضه می‌شود.